TÁJÉKOZTATÁS
megváltozott ügyfélfogadás és ügyintézés rendjéről
A koronavírus járvány megelőzése, a közösségi érintkezések számának csökkentése érdekében az alábbi védőintézkedéseket rendelem el a Bogádi Közös Önkormányzati Hivatal bogádi székhelyén (továbbiakban: Hivatal) történő ügyfélfogadás és ügyintézés rendjét illetően:
- Főszabályként
- Március 17. napjától határozatlan ideig a Hivatal bejárata zárva lesz.
Az ügyek intézése kizárólag telefonon, illetve e-mailen fog történni.
- 2. Egyes, csak személyesen intézhető ügyekben ( házasságkötési szándék, bejegyzett élettársi kapcsolat létesítése iránti szándék bejelentése, valamint apai elismerő nyilatkozat megtétele) előzetesen, telefonon egyeztett időpontban kerülhet sor személyes ügyintézésre.
- A veszélyhelyzet időtartama alatt az esküvők megtartására akként tudunk lehetőséget biztosítani, hogy házasságkötésre kizárólag a Hivatal épületében, két tanú jelenlétében kerül sor. Egyéb helyszíneken történő házasságkötés lehetőségét nem tudjuk biztosítani. A házasságkötés időpontja a veszélyhelyzetet követő időpontra módosítható.
- Az egyes, konkrét ügytípusok vonatkozásában az alábbi eljárásrendet határoztam meg:
a.) Hagyatéki eljárás:
kizárólag előre, telefonon történő időpontegyeztetést követően történhet az ügyfelek személyes fogadása.
b.) Anyakönyvi ügyintézés:
az anyakönyvi kivonatok pótlását kizárólag postai úton vagy ügyfélkapun keresztül lehet kérni.
c.) Névváltoztatással, névmódosítással kapcsolatos ügyek:
amennyiben azok intézése tűri a halasztást, kérjük az ügyfeleket, hogy a kérelem benyújtására a veszélyhelyzet elhárultát követően kerüljön sor.
d.) Minden más anyakönyvi feladattal kapcsolatos ügyintézésre kizárólag előzetes, telefonon történt időpontegyeztetés alapján van lehetőség.
e.) Kereskedelmi ügyintézés: kereskedelmi tevékenység engedélyezése, telepengedélyezési eljárás, közterülethasználati engedély, rendezvénytartási engedély)
Ezen ügytípusban a kérelem benyújtása, Hivatalba történő eljuttatása postai úton, ügyfélkapun keresztül, vagy a Hivatal bejáratánál elhelyezett „ gyűjtőládába „ dobva juttatható el. Az ügyfelek tájékoztatása telefonon, vagy e-mailen fog történni.
f.) Állatvédelmi ügyek intézése:
Ezen ügytípusban a kérelem benyújtása, Hivatalba történő eljuttatása postai úton, ügyfélkapun keresztül, vagy a Hivatal bejáratánál elhelyezett „gyűjtőládába” dobva juttatható el. Az ügyfelek tájékoztatása telefonon, vagy e-mailen fog történni.
g.) Birtokvédelmi ügyek intézése:
Ezen ügytípusban a kérelem benyújtása, Hivatalba történő eljuttatása postai úton, ügyfélkapun keresztül, vagy a Hivatal bejáratánál elhelyezett „gyűjtőládába” dobva juttatható el. Az ügyfelek tájékoztatása telefonon, vagy email-en fog történni.
h.) Adóigazgatással kapcsolatos ügyintézés:
Kizárólag indokolt esetben fogadunk ügyfeleket, előzetesen , telefonon egyeztetett időpontban.
i.) Szociális ügyek intézése:
Minden esetben kizárólag telefonon történt időpontegyeztetést követően kerülhet sor ügyfelek fogadására.
Elérhetőségek: email: igazgatas@bogadihivatal.hu
telefon: 72/473-390
Ezen intézkedés visszavonásig hatályos.
Ügyfeleink megértését, egyműködését közös védelmünk érdekében előre is köszönjük.
Bogád, 2020. 03. 15.
Ruppert Edina
jegyző